Tuesday, July 27, 2010

The other blog...

bismIllah...


I found myself writing a lot in my other blog these days.

Things I couldn't published to public. Things I have to keep to myself.

Aku memang kena menulis... kalau tak, aku leh jadi gila. Blogs are my escapism.


Cantik tak design blog sulit aku?
Dah bertahun tak tukar template... malas.

Err.. satu label category kena censored. hehehe...



Oh well...

Mungkin kerana blog itu maka tak banyak entry bermakna yang aku tulis di blog utama ni.
Blog sulit itu hanya boleh dibaca oleh encik suami... Yela, kang kalau semua luahan perasaan aku tulis kat blog panda abis semua orang kena muntah darah ke ape ke... mushy2 nyer entry... or lepas geram tahap dewa....

tapi dia pun jarang berblogging...

Jangan tak tahu... Mr CC juga ada blog sendiri.

Tapi update sebulan sekali kot. haha...

But it was nice to suddenly be surprised by his updates. His writings...


July 10th was his last update.

I miss him actually...

He is supposed to be back on land tomorrow.

I hate it when he went sailing and I couldn't call him via telephone.

Maxis, couldn't you widen your coverage to the Malacca Straits and the sea near Langkawi (xtau nama perairan tu ape)?

Sedih tau...


Penanti setia,

alhamdulIllah...

3 comments:

Sharinginfoz said...

saya pun kena menulis kalau tak rasa lain aja

xazryx said...

smart la header tuh .

deena awanis said...

patut ler slow jer di sini skrg..;-)