Tuesday, September 27, 2011

Not well.

bismIllah...


Cuaca mendung dan hujan lately.

Begitu juga lah keadaan aku. Mendung dan hujan.

Hujan=hingus. hahahaha...

Selsema dan sakit tekak lagi. Macam nak demam. eiii...

Semalam gaji. Dan juga dapat bonus.

Wahhh memang terkezut gak le dengan amount bonus tu. hihihihi... tu pun rating aku tak berapa mengancam untuk appraisal tahun lepas. Kalaulah dapat power ranger, sure melompat-lompat aku tengok baki dalam bank. hehe...

Tahniah to my colleagues yang dapat banyakkkk gile. Hujung tahun ni pun nak kahwin dah kan... so rezeki nak kahwin le tu. :)

Jom beli emassss...

Hubby bodek suh pasang aircond kat hall plak. Hmm pandai la dia... yang kat bilik, aircond tu seribu lebih je. Kalau kat hall, kena dua ribu lebih.. manyak cantik! hahaha... tapi aku rasa macam tak perlu. Tak yah le...

Actually banyak giler benda lain yang aku teringin nak beli:
-henpon baru
-kamera baru
-carseat baru untuk Razin
-sofa baru...

Kalau ikutkan bonus, memang boleh beli... TAPI!! Perlu ke?? Hmmmm... mode berpikior dulu....

Ahh tak yah la... simpan je or laburkan pada sesuatu yang akan naik harga and bukan turun.

Kena berjimat-cermat!

That's all for now.

Baiii.



alhamdulIllah...

5 comments:

deena awanis said...

bestnye dapat bonus..me bulan ni sakittt!!=(

amal said...

dapat bonus?? beli CD banyak2leee hehehe

rAtu saLju™ said...

bulan ni aku parah amat..hahah..
well,x salah if ko nk beli new fon as a gift for urself.. :)
at least ada sumthing..

PenuliS said...

takyah lah pasang aircond.

Ryehanna said...

To Deena: Alhamdulillah... bolehla... hehehe... hopefully cukup le bajet... :)


To Amal: Haaaaa mcm tau2 je. hihi


To Ratu Salju: Tak beli la... sayang rsnye nk abiskan duit ke situ. huhu


To Penulis: memang tak jadi beli pn. :)