Wednesday, September 21, 2011

Rasa seronok sikit.

bismIllah...



"Weh, by this week dapat surat" kata XX.

"Surat??" soalku.

"Ye... 'surat'"

Diam sekejap. Kepala aku dok fikir surat ape?

Tiba-tiba mukaku tersenyum. Hatiku kembang gembira.

"Ahhhhhhhhh!!! Wowwwww!! Yeayyyyyy!!!" jeritku.

XX ketawa di hujung talian.

"Weh nanti dah dapat tahu share la berapa ko dapat" kataku sambil betul-betulkan tempat duduk. Aku dalam kereta yang dipandu Jowkin setelah beliau mengambil aku dan Ganesh di Ipoh.

"Ahhh takmo. Aku tak nak bagitau. Tunggu ko dapat baru aku gitau. Sama-sama gitau yer..." jawab XX.

Cehh...

Nak harap aku dapat 'surat' lambat lagi la beb. Agaknye bulan 10 nanti baru 'surat' tu sampai ke tangan. Tengok jela surat last July... dah bulan Ogos baru ku dapat. Keciciran branch kecik...

Ape-ape pun, rasa cam seronok sikit.

Alhamdulillah...


p/s: Ni perbualan semalam btw.



alhamdulIllah...

4 comments:

Qhaifa Nur said...

baguzz la kalau hepi..

Pocket said...

dapat 'surat' tu nanti,
sila belanja okeh :D

Puteri Biru said...

wow, surat apakah?

Ryehanna said...

hehehehehe...

xsabar tgg hujung bulan ni :P