Saturday, September 10, 2011

Raya kan sebulan...

So jangan le tanya aku bila nak buat open house etc...

Kalau ada rezeki and masa, ada la.. kalo idak, idak le. HAHA

Aku tengah tension hal kerja ni. Banyak beno lak kerja lately. Cam hampehssss

Arini sampai umah time Maghrib. Dahle almost 1 whole day atas jalanraya je... Penat tau x??

Esok pun kerja lagi... Pagi sampai petang lak tu cos nak siapkan paperwork bertimbun yang tak sempat nak belek pun since tak lekat di ofis. Ni aku takleh tido mikir hal kerja and some stuff...

Sape yang nak bising-bising ofis takde orang memang nak kena maki ar pasni. Ingat aku suka kuar-kuar ni??

Meluat.

Dah.. jom layan video Razin yang Nini upload kat youtube, Aku pun tak sedar bila dia rakam ni... Ni masa kat umah Mak Yang kat Bangi time raya aritu (3,4th Sept 2011)




Razin makan buah oren (manis) yang dipotong and dimasukkan dalam mesh Munchkin's Fresh Fruit Feeder tu

Till then, salam...


p/s: Apsal cheque Nuffnang aku tak sampai-sampai lagi ni?? Selalunya 2,3hb mesti dah sampai... grrr....


0 comments: