Saturday, October 29, 2011

Family day kapal hubby

bismIllah...


Hari ni Family Day tempat kerja hubby. Company aku dah wat Family Day dah last June kat Sunway Lagoon. Hari ni Family Day kapal hubby kat Swiss Garden Damai Laut Resort.

Aku sangat-sangatlah malas nak pergi cos aku kerja!

Ganesh cuti Deepavali, tinggal aku dan Wan (new part timer) jer. Since Wan pun baru je kerja tak sampai seminggu, of course la cannot rely on him for arrangements and paperwork. Dah le tu, pagi tadi pukul 8 pagi ada delivery kat Kenchana HL di Kg Acheh. Pukul 8.30 kami kena ada kat Swiss Garden! Tension gila aku pepagi buta nak rush. Mandikan Razin lagi... dahle semalam pun balik kerja lambat cos ada customer janji nak datang kul 6pm tapi 6.40 pm baru tiba! Pastu malam tadi Razin asyik meragam je... kul 2 jaga, kul 4 jaga... Grrr... Aku tak cukup tido. T___T

Nak mintak cuti dari kerja, dah kena reject cos takde orang nak cover... takkan tak pergi lak Family Day belah hubby cos masa aku nyer dia ikut? Huhu..

Anyway...

Kami sampai sana dekat-dekat pukul 9 pagi.

Ada telematch...Banyak gak la acara2nya tapi satu pun aku tak join. Hubby pun same. Hape daaaa... :P

Tapi ok la kan... cos anak kecik. Nak join hapenya... takkan nak tinggal anak sesorang... hubby tak join sebab maleh. :P

Aku melayan Razin jelah. Tapi dalam melayan-layan dia, JATUH jugak dia... adei... what a bad mom la aku ni. huhu :(

Tengok gambo jelah eh...


Time dah makan and minum susu... ngantok le ape lagi...



Handsome Razin! ^__^
Ni pas bangun dari tido... tido pun kejap je cos panas kot?
Tanggal baju jap cos nak tayang cd (kehkehkeh) and sebab panas...
Salin baju lain cos baju baseball tu dah comot masa bagi makan...


Telematch.
Beregu. Bawak telur menggunakan dahi.
Lawak gile yang ni... memula guna mulut ke hidung tah...
Ngek betul... :P


Mumia toilet roll.
hehehe...



Hubby tak join telematch.
Tukang sorak je cos main ngan Razin


Aku dah lama tak amik gambar dengan Razin.
Abaikan lemak-lemak di lengan itu ya...
eh btw, ni baju masa before beranak tau.
Muat... sebelum ni tak muat! :P
Tapi agak sendat ler...



Aku plan nak tempek gambar ni kat blog Razin.
But heck, dah alang-alang update blog ni, sekali harung jelah.

Yeah... Razin dah tumbuh gigi.
Ade 2 batang yang bawah... tak berapa nampak sangat
Tapi kalau dia gigit leh rasa ar ada gigi. huhu...

Nasib baik time breastfeeding dia takde nak gigit-gigit.
huahuahua

Kitorang habis program dalam kul 1 camtu. Time tu makan... Gerak balik Lumut dalam 1.30 petang...

Pukul 3 lebih aku ke ofis semula cos nak kena collect sebijik kereta kat Lumut Valley. Letih aku! Dahle dengan ngantuk, penat... haihhhh....

Till then... Salam.

p/s: Arghhh fedap! Esok macam kena pergi ofis je... Banyak gile kerja tak settle lagi ni... Gas control shit tak siap lagi. Nyampahhhh! Off day pun macam bukan off day :(



alhamdulIllah...

0 comments: