Tuesday, June 29, 2010

Mok.

bismIllah...


This 5th July genap sebulan aku bergelar isteri kepada Mr CC. Macam tak percaya je dah kahwin. Haha...

Inai dah tinggal sekerat. Cepat tol kuku aku panjang...
Orang kata sebab kuat berak. betul ke? err...


Betullah orang kata kan, lepas kahwin mesti badan naik. Baik lelaki atau perempuan. Kalau lelaki, perut boroi... or gemuk. whichever comes first lah. Yang pompuan lak, lagi la... badan naik. Gemuk. Tak kira la 'berisi' or just mengandungi tahi... still... badan naik. Dan ianya kejutan baru.

Kenapa aku tulis benda ni?

Sebab....

Well...

Seluar kerja aku ni dah ketat sangat. Sangat ketat. Huhu... Kalau nak solat memang kena buka cangkuk, bukak zip... Giler ahhhh!

I feel so bloated. WAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!

:'(

Ini gambar hari ni.
Oh.. nape muka nampak pucat?


Bergaya dengan Rauf's new Rayban.
Heh.. budak ni giler sunglasses.

Ko tunggu la aku dapat purple lense aku nanti...
=P


By the way, aku dah ada jawapan kenapa girls or woman (aku ni woman! not a girl anymore.. ekekeke) suke bergambar dengan meletakkan kamera di posisi atas. Yakni mereka perlu mendongak ke atas untuk melihat kamera... ala, macam gambar aku di atas tu laaa...

Jawapan yang diberikan oleh rakan-rakan twitter beberapa hari yang lepas adalah seperti di bawah:

- jgn kasi nmpk bdn.org takkan tau.ekeke. ~ Cik Nass
- agar mata nampak bulat dan cantik bg yg sepet mcm hamba.ekekek.ok tak jawapan? ~ Cik Nass
- dr atas nampak muka, kalu dr bawah nampak perut. aku rasa lah kut.hee ~ Pakcik Penyubiru
- maybe nampak kurus kot.... hehehe... ~ Raja Hani
- nampak kurus ~ Yonna
- angle terbaik kot? ~ Piston Pecah
-
dr atas nampak toot ~ Nescagraff


alhamdulIllah...

4 comments:

Loq said...

wahaha kawin je terus berat bertambah.;p
Kena work out la lepas ni!hehe

p/s: Tajuk entri ni paling pendek pernah ditengok dalam internet ni.haha

apiih said...

nak bagi nmpk tinggi kot..hahaha

deena awanis said...

kalau aku selalunyer suka senget2 sket kepala..dari atas, jarang pulak..hehehhe..

Luth Textile said...

aku rasa posisi yg terbaik utk kekal kurus dan comel.

ko tu baru kawin bape hari je. tengok la lepas beranak sorg ke dua ke macam mana. hahahahha

kena beli seluar / baju baru la gamaknye