Saturday, June 19, 2010

Please do not steal my picture!

bismIllah...



Sila klik gambar di atas untuk imej jelas.


Untuk pengetahuan semua, gambar profile itu adalah gambar aku.
Korang boleh usya balik gambar tu di entry ini.

Tapi profile Facebook itu dah sah-sah bukan profile aku kerana aku bukan berada di Indonesia.

Actually benda ni kes beberapa hari lepas... aku dah bising kat twitter and facebook dah.
Siap twitpic lagi.
Tapi arini aku search nama Ryehannazz kat Facebook, jumpa lagi gambar aku tu.
Cam susah nak in touch dengan orang yang berkenaan...

So please eh... I think tuan punya profile tu pembace blog ni.

Please remove the picture as soon as possible.

:pandaGeli_10::pandaGeli_10::pandaGeli_10:

As much as I'm flattered and amused with your action, it is still not right.
Kindly use your own picture.

Nama tu tak kisah la dia nak guna nama Ryehannazz gak biar la...
Bukan aku sorang ada nama camtu...
Tapi gambar tu gambar aku.
Tu yang aku tak suke....

Aku pun naik heran kenapa gambar tu orang nak amik.

Kat entry blog ini pun ada gambar tu jugak.

Tapi nasib baik la link. heh.

Kenapa dengan gambar ni? mmm... musykil....


Macam-macam hal...

:pandaGeli_32::pandaGeli_32::pandaGeli_32:

Wassalam.

alhamdulIllah...

16 comments:

yanie said...

parah gak kn org cmni. macam xde muke plak nk gune muke org.

mashee said...

sbb mata ko biru..dia jelez

K.O.A.L.A said...

kak ana...nak add fb akak yg rela punye nak search pakai nick ape? nak add neh...huhu

nizamsani said...

fuh.

lionteen said...

bhaye ni..
mate biru,tu yg org tu berkenan kot..
hehe

al_madd said...

report ja kat FB...biar budak tu kena banned!

http://jiwakotor.blogspot.com/

saya_arief said...

identity theft

nadhirah mohd shakri said...

salam :)
hye,,,singgah sni jap.hehe
i pon pernah kene mcmni.
and sadly i tgh study kat indon.
one day ade org msg kt fb.org tu yg bagitaw org opis die pakai my pic for her fb.semua pic dlm fb die,die pakai pic i. the org yg report got me org psycho tu punye fon no and terus la i call suruh tukar pic.gerammmm...sbb org psycho tu siap ade bf menggunakan pic i. :(

http://hanahird.blogspot.com/2010/04/fb-fakebook.html



beware la dgn org2 mcmni..tag ur name along with your pic k :)

FarHa said...

mata biru sgt kot hehe...ke pakai conct lenss?? hehe apa2 pon pas nih...hati2 nak letak pic yee...

Ryehanna said...

mmg pakai kontek lens pun... huhuhu

Legasi Piston Pecah said...

sapa lah tu buat fake profile...ish,femes la ko..macam artis..memang mata biru ke?ish,siap masuk blog lagi...gambar ko dah mula disalahgunakan di internet.

zer0nymous said...

encik Google pernah berkata= tiada apa yg dapat awk sorok dari saya.beliau juga mengaku yg beliau ialah seorang "mulut tempayan"

deena awanis said...

OMG!!beraninyer orang tuh..sesedap dia letak pic orang lain kat profile pic fb..

Tyra said...

hoh!!! Report kt FB.. Identity theft.
Pernah gak jadi kt aku.. Dia amik gmbr n claim as awek dia..lol.. Mse tu kt friendster..

Mr PenyuBiru said...

ni kalu kosmo tahu mata ko biru ni tentu diorang ambik gambar ko masuk paper.hee..

MuNsYi SaMa said...

report kt fb la..ke tu fanpage ko kot based kt indon. hehe