Wednesday, June 30, 2010

Bila cinta ini tak lagi bermakna

bismIllah...


Time aku tengok wayang cerita Lagenda Budak Setan sehari sebelum aku bernikah aritu, aku memang perasan lagu tema filem ni sedap... Tapi takdela plak aku nak hayati setiap bait ayat-ayatnya...

Tapi malam ni, time aku tengah takde kerja, aku layan la lagu ni (since Nini dah download kat Ares).

Sedih la plak.

LIRIK LAGU OST LAGENDA BUDAK SETAN - BILA CINTA - FILIANTI VLEE

Bila cinta kini
Tak lagi bermakna
Yang ku rasa kini
Hanyalah nestapa
Ditinggalkan cinta masa lalu

Dulu kau tawarkan
Manisnya janjimu
Yang ku sambut itu
Dengan segenap hatiku
Hingga engkau pergi
Tinggalkanku

Hilangnya cintamu
Menusuk hatiku
Hinggaku memilih
Cinta yang fana

Perginya dirimu
merobek jantungku
Hingga ku terjatuh
Dalam harapan

Hilangnya cintamu
Menusuk hatiku
Hingga ku terjatuh

Dalam harapan

Aku.

Sedang.

Sedih.

Dan.

Tak.

Ada.

Mood.

:pandaGeli_21:


takde kaitan ngan hubby ku pun.

Tetiba nak moody.

Aku pun tak paham.


By the way, comel kan Lisa Surihani punyer new haircut? Dia potong pendek sikit. Cute!


Gambar diambil dari Tweetphoto beliau.


Berbalik kepada rasa sedih and moody aku tu, I think I need my hubby by my side. Huhu..


Erm. Gambar Lisa Surihani dan suamiku dalam satu entry yang sama adalah agak pelik.

Bye.



alhamdulIllah...

3 comments:

apiih said...

akak lisa comey..same cam empunya blog nih..ececececeeeh..hahaha

Mawar_berduri said...

Rindu same hubby la tu kot ..tu yang emo semacam..hak..hak

eNaSaN said...

same 2 me..just right now feel cam sediH.. sejuk beku ttber cam kaku...huahuahua