Saturday, June 25, 2011

Berjalan lagi...

bismIllah...


Kalau last weekend ke Kelantan, arini nak ke KL pulak. Then ke rumah Mak Yang. Then ke Sunway Lagoon.

Baru balik.

Family day kan... pergi jela...

Diyana tengah moody cos dia tak nak ikut tapi terpaksa. Sepatutnya Mak aku yang ikut, but she isn't well. Demam plak. So, kena la Debab ikut... Nanti sape nak tolong jaga Razin?

Actually aku tengah susah hati gak ni...

I just found out that maybe bulan 7 ni aku kena pergi training di PD. 3 hari 2 malam. Adeh... risau sungguh la... Kena pergi gak ke? Nyampahnye....

1st thing aku paling risau adalah tentang susu Razin. Anak aku leh ke minum susu tepung 3 hari berturut2?? Sekarang ni memang dia minum susu aku je... alhamdulillah susu aku makin ok. Sekali pam dah selalu gak le dapat 4 oz ke atas. kira ok la...

Tapi sekarang nak kena tinggal dia lak. adoi... risau! Aku tak pernah lagi tinggal Razin berhari-hari... And Razin tak pernah lagi minum susu tepung berhari-hari. Nak ke dia? Dia tak penah kenyang minum susu tepung lagi a.k.a belum jadi anak susuan lembu lagi la.. kehkehkeh...

But nampaknye macam terpaksa gak la aku ajar anak minum FM.

Razin ni kalau dah lapar sangat dia minum je. Tapi kena tunggu dia lapar sungguh la. Cos aritu aku busy gila Diyana bagi FM dia minum jugak walaupun sikit. Jadi la...

Well, nak bersiap. bye

Salam


alhamdulillah

2 comments:

Dba Ghani said...

rhye,hw r u? still ingat aku x?? heeeee..

jap...kau dah naik pelamin ke??? laaaaa....napa aku x taw!!!!! well..tahniah....n hepy ending :)

Ryehanna said...

ya rabbi.. lm giler xnmpk ko on blog! hihihi...

dh naik pelamin, dh beranak dh pun! :P

thanks tau!