Tuesday, May 15, 2012

Buku

bismIllah...



I read this book a few days ago.
Nini yang beli...

Kalau nak tau, dah LAMAAAAAAAA giler aku tak baca buku cerita.
Sangat-sangat lama ok.

Since dah ada anak, ntah.. rasa macam tak cukup masa untuk diluangkan dengan membaca. 
I prefer to go online than reading books.

So, bila dah lama tak baca buku, slow sikit nak melekat.
Baru 14 muka surat dah ngantok.

Then baca lagi...

Pastu anak jaga nak susu+terberak+nak Mak, aku letak kejap buku.


Sampai hari ni aku tak jumpa buku tu dah.

Mana pergi eh???

Geram tau.

Aku nak bace!

Dah memalam buta takleh tido ni elokla baca novel kan?

Razin pun dah tido...

But, I couldn't find it!

=(


Written By Ryehana
alhamdulIllah...

0 comments: