Monday, August 9, 2010

When my heart is in pain...

bismIllah...


When my heart is in pain, I cry and cry...

Haih... Entah kenapa hari ni tetiba aku emo. Mata dah bengkak. Apa taknya, sejak nak balik dari ofis tadi tetiba aku rase sedih dan sayu. Nangis je..

The truth is, aku letih bawak motor. Especially bila jalan jem di KL ni. Aku tak larat. And aku rasa kesian pada diri aku sendiri. pathetic kan..

Rasa jeles je ngan colleagues yang ada husband or boyfriend pickup diorang. Aku? Kena meredah jalan raya tu sorang-sorang [kebetulan Nini MC arini]

And balik tadi nyaris nak eksiden. Kereta yang bangang tak bagi signal memang menyusahkan orang. Lagi la hati aku sayu... Terfikir yang bukan-bukan.

Sampai umah aku menangis. Dan menangis. Aku tau setan je dok bisik benda bukan-bukan... so aku cuba bertenang...

Pas Maghrib, sekali lagi rasa sayu dan sedih sebab suami tiada di sisi untuk bersama aku. Takde orang nak peluk dan tenangkan aku, takde orang nak sayang aku... And I cried myself to sleep. Sedihnya tak tau nak cakap.. I felt so alone.

Kul 9 terjaga.
Perut lapar tapi takde selera. Taknak makan kang sian baby aku... Nangis lagi...
Nini plak ingat aku nangis sebab lapar. Tanya aku nak makan nasik ke... Taknak. Takde selera. Nak makan megi je. So dia masakkan megi. Makan jela... aku memang takde hati nak makan nasi.

Kenapa tetiba aku depressed camni?

Menangis je kerjanya...

Hati sedih je...

Mr CC tak bagi aku nangis-nangis ni. Tak elok cos sedang mengandung kan... Tapi tahla... aku tak hepi. Takde benda or orang yang bagi aku hepi sekarang ni. So aku bersedih sebab aku sunyi.... Bunyi yang sangat tak bersyukur kan?

Oh God...

I miss his presence.

I miss his hugs and kisses.

:'(


alhamdulIllah...

4 comments:

senorita says..... said...


sabar sis! my mum ckp x elok org mengandung bnyk nages2. nk2 plak kalu 1st baby. nnt kesian dkt baby tu & urself also. tenangkn hati yer. ingt Allah bnyk2. tho i'm don't know how exactly ur feeling but reading ur entry here make me feel a bit. jgn sedey2.. take care. urself & ur baby. :D

yonna said...

weh, sedihnya bila baca :( aku pulak rasa sakit,denyut2 kat hati ni. kena lah pujuk and motivate diri sendiri..

Ryehanna said...

aku xsepatutnya tls entry cmni...

mcm xbersyukur je...

deena awanis said...

actually, normal sebenarnya..at the early pregnancy, we tend to have swinging mood..over sensitive pon ade..like me, bukan early pregnancy jer, throughout pregnancy smpai skrg pun rasa cam over sensitive..sket2 nak terasa..sket2 nak nanges.. and sometimes, nanges without a concrete reason..hihihi..

anyway, x salah luahkan perasaan kan..=)
plus, nanges boleh cuci eye ducts yang clog..hihihi