Friday, January 7, 2011

Wall sticker Part II

bismIllah...


Semalam dah dapat 2nd order wall sticker... so malam tadi aku dan suami gigih menampal-nampal dinding. Dah macam rupe nursery pun ada umah aku tu... muahaha...

Apa-apa pun, mari kita lihat hasilnya!

SEBELUM...




SELEPAS.
Hehe...
I kinda like it.
^___^

Jangan tak tau, sebenarnya initial plan aku adalah letak wallpaper warna bright kat dinding ni...
And then dihiasi ngan frame-frame gambar...
Tapi sebab bajet takde, so tempek wall sticker ni pun jadi la...
Yang part frame gambar plak, ermmm tunggu ada anak la kot. :p


As for the 2nd sticker that I bought in my first order, akhirnya kami tampal jugak...

Sorry gambar agak blur... guna kamera phone cikai, biase ar...

Ini laki aku yang insist tampal kat sini... so layankan je...
(kalo ikutkan aku, aku tak kenan sangat tampal kat situ)


Selain daripada 2 designs yang korang dah pernah nampak di blog ni, aku juga sempat membeli dua lagi design lain untuk 2nd order aku...


1. Flowerpots and Tree



2. Birdcage




Tapi aku takdela tampal kat dalam bilik dan ruang tamu.

Sebaliknya... aku tampal kat tempat yang... well, agak tersorok sikit... hehehe


Rase-rase, aku tampal katne?


well... nampak ber'tiled' kan dinding tu...
so sama ada dapur or bilik air jela pilihannye...

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Yeah...

I put them on my bathroom's walls! XP

Di bilik air bawah...
(bilik air yang selalu tetamu masuk)


Ni plak bilik air di bilik aku!
Irony tak perkataan 'the perfume of love' tu?
Letak kat bilik air! haha!
^___^


So what do you guys think about this second post?
Is it too much?
Ahaks...


If you like to buy these stickers, just order from IR Korea Deco.
You'll get your package on the 3rd day after you made your payment.
(hari ni order+bayar, lusa dah dapat)

Salam...

alhamdulIllah...

12 comments:

yashygsempoi said...

tapi tapi weyh mcm kene gila tampal kat bilik air tu!! huhuhu cantik! pandai ko pilih tempat.. hahaha

Ryehanna said...

aku main tampal je.. haha...

ko rase ok ke?

huhu...

ChuyRy™ said...

wah..CANTIK! Rase nak buat jugak..hu3

Fatehah A. said...

gile cun akt tangga tu! serius lawa. yg kt bilik air tu pun ok gak. kirenye org tgh membuang xde la boring sgt.hahah cun cun

Ryehanna said...

To ChuyRy: Silakan... takde la mahal sangat pun stickernye.. yang penting, nampak cantik. hahaha

To Fatehah: thanks.. rasa mcm cantik gak kt tangga tu.. hihihi..
ha, yg kt toilet tu mmg saje bg berseri sikit. :P

Mantra said...

Wah!
So creative....cantik lah. Jarang ada orang buat macam ni and i loike this damn much :)

Bay said...

Wow! Very interesting blog you had here! Wish to connect with you on Google Friend Connect! Cheers! =) (http://whimsicalss.blogspot.com/)

Ryehanna said...

To Mantra: Thanks!

To Bay: hehe.. thank you...

de' Elle Norizi said...

cantik & pandai awak pilih tmpat..sangat suka..sama la uma kita da mcm nursery kan ngn sticker2 tu..bruntung awak suami tolong..elle,suami tolong tgok aje..tak kreatif katanye....
tp jenguk website tu agak mahal jugak harga nye..hri tu Elle beli yg size besar (agak tuk letak atas sofa or atas katil queen size) bru rm13, yg size kecik mcm kat tangga bawah awk tu bru rm5..ni pon harga markup,sb beli dr blogshop..yg 3d pon tak mahal cenggitu rasanye..nampak hari tu,tp suami tak bagi beli..takde ruang nak lekat da..hahaa

Ryehanna said...

oh yeke? design cmne? sbb aritu bloghop dok cari harga murah n itu je web yg jual wall sticker dr korea yg ok sikit harganye.. huhu

pasni kalo nk beli wall sticker lg, maybe utk baby room je kot. xmo dah tampal2 byk sgt. dlm bilik xpe (especially yg ukur tinggi tu.. hehe)

Mr PenyuBiru said...

ko bleh mintak komisen dari IR korea deco tu kalu ade org beli sebab tertarik ngan promosi ko ni.hehe

Ryehanna said...

hehehe... aku saje je share cos cantik...

mmm kalauuuu dia nak bg... mcm xde je... :D