Sunday, May 8, 2011

Our company's video on Youtube!

bismIllah...


Pagi-pagi bukak Facebook nak layan MCDP and KIM. Sekali ternampak satu video kat Top News timeline aku...

Kembang-kembang hidung aku tengok...

Rupanya first premiere before upload kat youtube was during company trip ke Pulau Pangkor yang aku tak ikut tu...

Meh usya meh...



ekekeke...

Sape nak sewa kereta(SUV or MPV or even 4wd), let me know k! Nak sewa kat Sarawak ke, Sabah ke, or mane-mane negeri... leh discuss... i'll give you a good price... hehe (tapi standard Hertz, don't expect murah macam kereta sapu plak)

Yang penting ada kad kredit and lesen... hehehe...

Salam...



alhamdulIllah...

4 comments:

yonna said...

laa HERTZ ke? kat Penang pun ada 1 rasanya kan? (tanya ko pulak haha)

Ryehanna said...

kat Penang ada dua..

1 kat airport, 1 kat jln farquhar... hihi...

tu ler kompeni aku.... :P

rAtu saLju™ said...

klu aku nak honeymun kat sabah t aku nak sewa keta kompeni ko la... *berangan*

Ryehanna said...

ape plak xleh nyer.. kat KK air port ada.. labuan ada.. sandakan pn ada... heheheh...