Monday, May 23, 2011

Razin on a beach


bismIllah...


Semalam punyer cerita.

Aku bosan gile pas sampai umah. (Petang Sabtu gerak balik Beruas and tidur sana, waktu tengah hari Ahad aku balik Lumut semula)

Ajak hubby jalan-jalan...tapi nak jalan ke mana? Nak pergi JJ sebenonye tapi jauh sangat sampai ke Ipoh. Aku teringin nak tengok wayang actually... wayang kat Sitiawan tak best sangat (gedik). Peh tu teringin nak makan Kenny Roger's la, nak makan kek la ape la...

Last nye pergi Tesco je. Beli blueberry cheesecake and barang-barang dapur sikit. Saje je nak jenjalan ngan hubby since Razin ada orang jaga kat umah. HAHA

Bila dah Asar, hubby ajak jenjalan Teluk Batik. Seriously, sejak aku berpindah dari KL ke Lumut ni (November 2010), aku tak jejak-jejak lagi Teluk Batik. Tapi... hari Ahad mesti crowded gak. So aku gitau kat hubby maleh nak bawak Razin pergi tempat ramai orang...

So hubby ajak ke Teluk Senangin. Tempat tu memang tak ramai orang pun. Ok aje... Maka bergerak la kami ke Teluk Senangin.

First time bawak Razin tengok laut...

Enjoy the pics...




Yer, saya gemok saya tau.
:(



alhamdulIllah...

5 comments:

Farzlyna Mustafar said...

dah berisi dah razin..

amal said...

ana, seriously, razin dah nampak lain. dah chubby dah. power of mak's breast milk hihihih

Ryehanna said...

To Farzlyna Mustafar: Memang dah chubby! sukeee.. hehe



To Amal: Tu la kan...Memang beza sangat dengan gambar masa mula2 lahir dulu.. and yes, mmg fully bf ni..ala setakat 2,3 kali bagi susu tin tak kira la kan..hihihi... suka sgt dia dah berisi. makin bersemangat nak bf.. dulu down cos Razin kurus ingatkan tak cukup susu.. huhu

wifenavy said...

Waa... bestnyer.. Lutfi dah 9 bulan, swimming pool kat bawah umah pun tak turun lagik.. tak tpikir pun.. jeles nih!!.. esok petang pas opis hour kalo x ujan turun gak la.. Maaaaluuuu laaa.. anak navy tak turun kat mana2 yang berair lagih!!!

Ryehanna said...

HAHAHAH... silakan WN...

tu la kan, nama lagi anak navy kena la bawak main air.. ke laut lg tu... ekekeke...