Thursday, May 19, 2011

Today's assignments

bismIllah...
tulisan buruk gila.
ni benda2 aku jot down semalam...
sekarang ni memang busy sikit...



Hari ni mata rabak cos Razin takmo tido lepas menyusu kul 3 pagi tadi. Dekat 4.30 pagi baru dia nak tido balik. Then dia bangun lagi kejut aku Subuh.

Hmmmm... ngantok gila.

Hubby balik petang ni.

Aku nak tanya dia about our plan to go to Kelantan this June for Mashitah's wedding.

Lambat lagi la baru beli stroller camni. huhuhu

tak comei doh mok oghe ni.
:(



p/s: nak ke kelate, kena prektis. ekekeke...

alhamdulIllah...

8 comments:

deena awanis said...

sape kata x comei??comei lagi lah..

Ryehanna said...

HAHAHA... yelah tu. ini sbb pakai lens and ade le jgk tepek bedak n lisptik. kalo idak... mmg... selebet je. tak comei! :P

amal said...

hehe ce senyum sket.. baru comel! :D

nak mari kelate? singgahla ke rumah saye hihihih

Ryehanna said...

umah amal katne?

ana pg bachok je.. kenduri kahwin ari sabtu...

amal said...

rumah saya kat wakaf che yeh. kenduri hari ahad, 5 jun. kalau ada kesempatan jemputla dtg :)

Ryehanna said...

rasenya xdpt dtg.. nak ke kelantan nyer pd 17hb jun... :)

Jacq said...
This comment has been removed by the author.
amal said...

aiseh.. 17 jun saya dah kat lumut :) it's okla then, enjoy your trip to kelantan! :)