Wednesday, December 15, 2010

Kali ketiga gambarku disalahguna

bismIllah...



Please report profile ni kalau free (aku dah report btw)
Appreciate kalau ramai-ramai leh report.
http://www.facebook.com/profile.php?id=100001768555001


Sangat menggeramkan ok!

Ni dah kali ke-3. Diulang... kali ke-3!!

Yang aku bengang sangat tu, sebelum2 ni gambar aku ada lagi aku nyer watermark/url blog. Kali ni dah kena cropped. Kuang ajaq tol...

Leh usya kat bahagian Label under 'CopyCat'. And you'll see semua kes berkaitan.

Nampaknye lepas ni aku kena letak watermark macam gambar di bawah ni le yerk??


Dari rasa amused and flattered, sekarang tidak lagi!

Aku rasa nak hempuk-hempuk je impostor nih!! >:(


Pembetulan: Kali ketiga disalahguna di Facebook. Kalau campur ngan pengiklanan haram di kedai, haaa ni kes yang keempat la... :P



alhamdulIllah...

13 comments:

Mr PenyuBiru said...

Wah! kamu sekarang sudah tukar nama ya. Dewi Angel gitu. waduh.. cewek dari Semarang cantik cantik rupanya.hehe..

p/s : lepas ni ko taruk watermark besar² kat mata ko atau pun semua gambar ko, ko edit taruk helmet.hik3..

apiih said...

sabar je la kak..nnti kite report..huhu..die buat cmtu sbb tgk akak comey sgt kot ;P

Fatehah A. said...

bahaye btul.dah la org indon tu.aku rase baik ko remove gmbr sorang2 ko kt fb.takut nanti lagi ramai org guna.

ko x try ke anto msj kat owner tu?gertak skit org cm gitu

Ryehanna said...

To Mr Penyubiru: Part suruh aku edit gambar letak helmet tu yg tak menahan... hahahahampehhh... XP

To Apiih: comey xcomey, ttp curi gmbr org tnpa kebenaran gak! kalo akak(huiyo, akak???) ni celebrity xpela jgk... ni blogger pencacai jeeee

To Fatehah.A: Dah mesej dia dah.. lazer gile... xtau la paham bhs ke x org cmni... rasenya org yg same je....

aTiKa aTeRkaH said...

hehe...akak comel sangatlah....sebab itu jdi mcm nie..takpe2...saya tlong reportkan ea...hehe..

.Dila Yusof. said...

he eh..cepat aja si dewi angel tu dh tukar picto lain..ish3!

dia buat camtu mst sbb suka tengok mata awk kot..ngee!~ :D

Ryehanna said...

To Atika Aterkah: thanks.. hehe...

To Dila Yusof: Tu la.. br check td, dia dh tukar gmbr dah... mata pakai lens, mmg la nmpk lain. huhu

fik-autoz said...

klu saman ok gak..heh3

Ryehanna said...

saman??

isy.. maleh aaaaa

jijie said...

waduh.. orang indon ya buk..
erm.. kelaka tol orang tu... huhu...
like UMK... kelaka..

Ryehanna said...

UMK tu ape?

n@m@n said...

tula masalah dengan spcial network ni..hehe

kena taruk w/m sampai tak nampak muka kot..hehe

Ryehanna said...

tau xpe... xsuke sgt ltk watermark tgh2 muka cos mencacatkan gmbr je... :(